Dasoft
Share

Aktualności

Przewiń w dół

Nowoczesne systemy kolejkowe – pomagają sprzedawać i kreować wizerunek

Nowoczesne systemy kolejkowe – pomagają sprzedawać i kreować wizerunek

Systemy kolejkowe to nie tylko urządzenia służące do „wydawania numerków”, ale przede wszystkim zbiór różnych elementów, które przekładają się na ogólne wrażenie klienta podczas kontaktu z firmą, marką czy instytucją. Nowoczesne kolejkomaty pozwalają na zarządzanie nie tylko przepływem, ale też obsługą klientów. Zobaczmy, jak to wygląda w praktyce.

Zaletą wspomnianych wyżej systemów jest przede wszystkim ich ogromna elastyczność. Co to oznacza? Tak naprawdę jesteśmy w stanie dostosować oprogramowanie do potrzeb klienta i tym samym stworzyć dla niego w pełni indywidualne narzędzie, którego zadaniem jest realizacja poszczególnych celów biznesowych. Może on zostać zintegrowany z oprogramowaniem służącym do obsługi klientów i wtedy jego rola rozpocznie się jeszcze zanim osoba zainteresowana zjawi się w naszym punkcie (już na etapie umawiania wizyty).

Po wejściu do punktu musi on pobrać bilet z automatu biletowego i zarezerwować tym samym miejsce w kolejce. W tym momencie zaawansowany system obsługi klienta zintegrowany z kolejkomatem dokonuje identyfikacji klienta oraz jego potrzeb. Zaletą tego jest możliwość przygotowania się do rozmowy przez obsługujący go personel.

Warto też zwrócić uwagę na to, że sam proces obsługi w tej sytuacji będzie trwał znacznie krócej i z pewnością będzie bardziej satysfakcjonujący. Możliwość przygotowania się do rozmowy zwiększa też komfort samego personelu. Warto także powiedzieć o bardzo dużych możliwościach efektywnego wykorzystania czasu oczekiwania przez Klienta na obsługę. Jest to świetna okazja do tego, aby zapoznać go z nowymi produktami i usługami firmy. Przygotowane wcześniej materiały multimedialne mogą być prezentowane na monitorach LCD. Wprowadzenie klienta w dobry nastrój zwiększa skuteczność prowadzonych działań.

System przyszłości?

Takie rozwiązania jak przedstawione wyżej z powodzeniem już dziś są wykorzystywane. W przyszłości z pewnością staną się one standardem nie tylko w dużych korporacjach ale też mniejszych firmach. Słowem wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z profesjonalną obsługą klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

01.