System Digital Signage - jakie ma zalety?

System Digital Signage - jakie ma zalety?
11 października 2021

Systemy Digital Signage

Cyfrowa rewolucja spowodowała, że żyjemy dziś w świecie obrazu i wszechobecnych ekranów. Konsumenci, przyzwyczajeni do animowanych reklam, migających ekranów i formatów wideo, oczekują atrakcyjnych zdjęć, filmów, kolorów i dźwięków. Aby przykuć na dłużej ich uwagę, komunikaty muszą więc zmieniać się szybko i dynamicznie.

Tradycyjne reklamy, zwłaszcza papierowe plakaty czy billboardy, są w związku z tym coraz mniej skuteczne. Jak przyciągnąć wzrok, gdy konkurujemy o uwagę nie tylko z innymi reklamami, ale z atrakcjami, jakie czekają na konsumentów w ich własnych smartfonach? Rozwiązaniem może być elektroniczny system komunikacji Digital Signage, który powoli staje się standardem wszędzie tam, gdzie warto zadbać o efektywne i efektowne reklamy – w dużych galeriach handlowych, pasażach, hipermarketach czy salonach uznanych marek.

Digital Signage jest znakomitą alternatywą dla tradycyjnych reklam. To system, w którym ekrany połączono ze sobą w nowoczesne narzędzie do elektronicznej komunikacji. Monitory Digital Signage mogą wyświetlać dowolne treści – różne dla każdego ekranu lub jednakowe, tworząc na monitorze reklamowym przyciągający wzrok przekaz, dostosowany do nowych potrzeb konsumentów.

Ekrany w systemie Digital Signage mają wszystkie zalety billboardów, plakatów reklamowych czy innych nośników, ale pozbawione są ich wad – wymiana treści trwa błyskawicznie, można jej dokonać w dowolnym czasie i na dowolnej liczbie monitorów. Kosztuje też zdecydowanie mniej niż w przypadku tradycyjnych reklam.

Digital Signage ma większą skuteczność, niż plakaty reklamowe

Współczesny klient, bombardowany różnymi przekazami i komunikatami, staje się na nie coraz odporniejszy. Dlatego reklamodawcy muszą wkładać coraz więcej wysiłku w skuteczne reklamy. Wzrok przyciągają przede wszystkim atrakcyjne wizualnie, animowane informacje.

Digital Signage jako zestaw ekranów do elektronicznej komunikacji jest zdecydowanie efektywniejszy niż tradycyjna reklama. Gdzie się sprawdzi? Wszędzie tam, gdzie trzeba skupić uwagę wielu klientów naraz, w dodatku zabieganych i zajętych załatwianiem swoich spraw.

System Digital Signage pozwala wyświetlać na poszczególnych ekranach różne materiały. Dzięki temu reklamodawca jest w stanie zaprezentować odpowiedni kontent, biorąc pod uwagę np. lokalizację monitora w sklepie. Każdy ekran może pokazać niezależny obraz, a także w wybranym momencie wyświetlić wspólny materiał, który będzie wówczas dzielony przez wszystkie ekrany reklamowe w całym obiekcie. Takie rozwiązanie zdecydowanie przykuwa wzrok i podnosi skuteczność przekazu reklamowego.

System Digital Signage jest tańszy od papierowych plakatów

Nowoczesne reklamy wyświetlane za pomocą systemu Digital Signage to rozwiązanie, które wiąże się ze zdecydowanie niższymi kosztami, niż tradycyjne nośniki reklamowe takie jak papierowe plakaty.

Za pomocą ekranów Digital Signage można prezentować inne treści na każdym monitorze, różniące się np. w zależności od pory dnia. Treść na poszczególne monitory jest dostarczana przy pomocy specjalnego systemu zarządzania, dzięki czemu marketer jest w stanie zaplanować całą kampanię i reklamy prezentowane w określonym czasie.

System pozwala także na monitorowanie parametrów poszczególnych urządzeń i zdalną diagnozę ewentualnych błędów. Co więcej, daje też możliwość tworzenia statystyk oglądanych na każdym ekranie reklamowym materiałów. Dzięki temu możemy tworzyć jeszcze skuteczniejsze i dopasowane do aktualnych potrzeb reklamy.

System Digital Signage pozwala na łatwą zmianę wyświetlanej treści

O przewadze cyfrowej komunikacji z pomocą elektronicznego systemu nad reklamą tradycyjną świadczy też to, że możemy szybko, prosto i w dowolnej chwili zmienić na monitorze wyświetlane komunikaty.

Aktualizacja reklam na ekranach odbywa się ekspresowo – w ciągu krótkiej chwili podmieniamy nieaktualny już kontent na nowy przekaz, i to od razu w całej sieci monitorów i w dowolnej liczbie lokalizacji. Żadnej tradycyjnej reklamy papierowej nie da się zaktualizować nawet w przybliżeniu tak szybko, jak ma to miejsce w przypadku systemu Digital Signage.

Reklama na ekranach systemu Digital Signage zwiększa prestiż firmy

Nowoczesne ekrany multimedialne to bardzo atrakcyjne wizualnie rozwiązanie. Ściany wizyjne wideo oraz systemy monitorów reklamowych coraz częściej goszczą w salonach wielkich marek i w luksusowych galeriach handlowych czy w trakcie prestiżowych eventów. Kojarzą się z nowoczesnością, postępem technologicznym i markami premium. Prezentowane w ten sposób firmy i produkty są postrzegane przez klientów jako innowacyjne, nadążające za najnowszymi technologicznymi trendami i warte uwagi.

Dlaczego warto wybrać nasz system Digital Signage?

System Digital Signage dostarczany przez firmę Dasoft wyróżnia się wysoką jakością i elastycznością. Czym charakteryzuje się nasza technologia?

  • Wykorzystujemy tylko najwyższej jakości monitory LCD i LED, monitory dotykowe i tablice LED. Gwarantujemy więc bezproblemowe wyświetlanie reklam, które zawsze wyglądają atrakcyjnie.
  • Pracownicy Dasoft obsługują system Digital Signage całkowicie zdalnie, a do monitorowania wystarczy komputer z podłączeniem do internetu.
  • Ekrany Digital Signage przekazują dowolne treści o dowolnej porze dnia. Obraz może być podzielony na wiele niezależnych stref, czyli każdy z ekranów wyświetlać będzie różniące się od siebie materiały.
  • Nieaktualny kontent jesteśmy w stanie wymienić na nowy w ekspresowym czasie, w całej sieci ekranów i w dowolnej liczbie różnych lokalizacji.
  • Z systemem Digital Signage od Dasoft można zdalnie i szybko stworzyć harmonogram zaplanowanych treści, a także prowadzić statystyki materiałów oglądanych na poszczególnych monitorach i klikanych w przypadku ekranów dotykowych.

Nowoczesne reklamy muszą być atrakcyjne dla odbiorcy i elastycznie dostosowywać się do nowych trendów i potrzeb konsumenckich. Systemy Digital Signage to innowacyjne narzędzie marketingowe, które już teraz jest standardem w prestiżowych salonach i galeriach, a wkrótce zapewne zagości w większości miejsc, które chętnie odwiedzają klienci. Warto już teraz przygotować się na nowe i wybrać system ekranów reklamowych od sprawdzonego dostawcy!