Nasz zaawansowany system działa na zasadzie aplikacji webowej, przekazuje informacje o tym, w jakich miejscach oraz z jaką częstotliwością Klienci przemieszczają się na danym obszarze.

Dostęp do danych mają wszyscy autoryzowani użytkownicy z każdego miejsca z dostępem do Internetu.

Inteligentne liczenie przepływu ludzi doskonale sprawdzi się w branży retail, biurowej, a także w centrach handlowych i innych miejscach, w których takie dane są niezbędne do sprawniejszego funkcjonowania. To spersonalizowane narzędzie analityczne jest ciągle doskonalone pod kątem algorytmów. Dzięki zdobytemu doświadczeniu jesteśmy w stanie tworzyć oraz dodawać nowe i unikalne funkcje przy jednoczesnym utrzymaniu niezwykle wysokiej skuteczności odczytu analitycznego.

System analizy przepływu i zachowań klientów – możliwości systemu

Dzięki najnowszym osiągnięciom sztucznej inteligencji oprogramowanie zostało rozbudowane o różne funkcje:
Aplikacja rozpoznaje obiekty w kadrze urządzenia wizyjnego przy pomocy sieci neuronowych oraz innych algorytmów sztucznej inteligencji opartych na uczeniu maszynowym.
System wykrywa ludzi według wieku lub płci oraz umożliwia wykrywanie cech charakterystycznych tj. stoliki, krzesła, stroje pracowników
Dzięki dostępowi zdalnemu, klient może podglądać wszystko w czasie rzeczywistym. Aplikacja posiada szeroką gamę możliwości zestawień statystycznych i raportowych.
Można zliczać wejścia oraz wyjścia. Weryfikować wejścia w konkretne obszary i rejony. Weryfikować ilości i długości interakcji klienta z obsługą. Oblegane obszary można sprawdzać przy pomocy budowania mapy ciepła.
Analiza zachowań klientów to jedno z bardziej innowacyjnych produktów poprawiających jakość pracy danych placówek, jest pomocnym narzędziem nie tylko w czasie pandemii.
Zobacz jak wygląda aplikacja:
Zapytanie o ofertę
Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym doradcą handlowym:
Aleksander Suski, Regionalny Manager Sprzedaży
+48 502 426 839
Rafał Wierzbicki, Sales Manager
+48 601 707 982