System odbioru zamówień
Click & Collect:

Jest to rozwiązanie dedykowane sieci detalicznej i sklepom internetowym. W przypadku tych pierwszych poza odbiorem zamówień internetowych, może również służyć w obsłudze reklamacji. Urządzenie posiada wbudowany czytnik, więc po zeskanowaniu numeru reklamacji, klient zostawia w skrytce reklamowane produkty.

Aktualnie większość sieci retailowych zarządza całym procesem manualnie, przechowując zamówienia na zapleczu i wydając je klientom bezpośrednio przy kasie. Generuje to obciążenie czasowe pracowników, jak również kolejki do odbioru w okresach zwiększenia aktywności biznesu. W szczytowych momentach może to powodować brak przepustowości punktów sprzedaży.

System odbioru zamówień Click & Collect

Zasada działania systemu odbioru zamówień Click & Collect:

SYSTEM ODBIORU ZAMÓWIEŃ
działa podobnie jak paczkomat i pozwala na optymalizację procesu odbioru produktów.

Przede wszystkim wyeliminowuje nieproduktywne wykorzystanie służb sprzedaży klienta poprzez wyłączenie ich pośrednictwa w procesie odbioru paczki. Co więcej, wydatnie skraca kolejki dzięki maksymalnemu skróceniu czasu odbioru. W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w naszym kraju, SYSTEM odbioru zamówień elektronicznych jest systemem AntyCovid , który zwiększa bezpieczeństwo klienta i służb sprzedaży, dzięki wyłączeniu kontaktu między pracownikiem a klientem. Dzięki urządzeniu Klient zyskuje również dodatkową przestrzeń magazynową na zapleczu punktu sprzedaży.
System jest bardzo uniwersalny oraz łatwy w integracji z systemami klienta i z prostym interfejsem dla łatwości obsługi. Wyróżniamy trzy główne składowe systemu: pick up wall, obsługę zamówienia oraz integrację/instalację/wsparcie.
System odbioru zamówień internetowych to nowoczesny i funkcjonalny system schowków. Stabilna konstrukcja wykonana z elementów aluminium oraz wysokiej jakości blachy powlekanej i lakierowanej w głębokim macie przyciąga uwagę przechodnia. Schowki wyposażone są w najwyższej jakości, elektronicznie sterowany mechanizm zamków zintegrowany z oprogramowaniem. Urządzenie zostało wyprodukowane w całości w Polsce, indywidualnie dla każdego projektu. Jest on odporny na promieniowanie UV oraz korozje.
Aluminium oraz stal nierdzewna to materiały, które zapewniają odporność systemu nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych.
Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu zaawansowanych konstrukcji z systemem sterującym sprawiło, że każdy, kolejny wprowadzany projekt jest jeszcze bardziej zoptymalizowany i dopasowany do oczekiwań rynku.
Budowę instalacji schowków z wykorzystaniem systemu zamków sterowanych elektrycznie dopasowujemy do indywidualnych potrzeb klienta. Specjalne na życzenie klientów nanosimy również grafikę, montujemy moduły vendingowe oraz dyspensery dezynfekujące (bakteriobójcze) z kontrolą zużycia płynu i raportowaniem on-line.
Po określeniu parametryzacji rozwiązania, dostarczamy dopasowany system wraz z propozycją opieki powdrożeniowej, dostosowanej do potrzeb klienta oraz lokalizacji instalacji.
Przeszkody oraz uciążliwa infrastruktura to dla nas żaden problem.
Click & Collect to system zbliżony funkcjonalnością do paczkomatów Inpost, umożliwiający bezproblemową instalację rozwiązania dopasowaną do istniejących warunków. Parcel Lockery mogą być przygotowane do pracy na zewnątrz jak również w pomieszczeniach zamkniętych.
Urządzenia zostały już wdrożone w znanych sieciówkach.

System odbioru zamówień Parcel Locker - gdzie znajduje praktyczne zastosowanie?

Do głównych zalet systemu „zamów i odbierz” zaliczają się ograniczenie do minimum kosztów realizacji wysyłki oraz znacznie skrócony czas dostawy do rąk własnych klienta. System świetnie sprawdzi się w tych placówkach, które dysponują rozbudowaną siecią punktów odbioru. Dzięki temu klient może zamówić wybrany produkt online, a gdy ten trafi do skrytki, odebrać go w optymalnym dla siebie czasie.

System Parcel Locker jest dobrym wyborem dla tych firm z branży e-commerce, które przyjmują zamówienia przez internet, a wysyłkę organizują z wielu magazynów w kraju. Dystrybucję usprawni wynajęcie przestrzeni na terenie ogólnie dostępnych obiektów lub na zewnątrz budynków. Zamówienie może bowiem być dostarczone do skrytki z magazynu ulokowanego najbliżej.

System został zaprojektowany z myślą o szybkiej i taniej obsłudze klientów korzystających z usług w branży e-commerce. Wygodne i tanie w utrzymaniu konstrukcje modułowe są wyposażone w szereg skrytek różnej wielkości. Pozwala to na umieszczanie w nich rozmaitych paczek, zarówno tych w kopertach jak i o większych gabarytach. System można wykorzystywać zarówno w celu dostarczania zamówień, jak i przyjmowania zwrotów. Nad całością czuwa elektronika. Panel z klawiaturą numeryczną pozwala na szybkie wpisanie kodu wysłanego drogą elektroniczną.

System odbioru zamówień Parcel Locker do minimum ogranicza zaangażowanie personelu, nie wymaga udziału firmy kurierskiej, a to przekłada się na znacznie niższe koszty obsługi. Wynika to z faktu, że cały proces realizacji zamówienia jest ograniczony do kilku prostych kroków. Na skrócenie czasu obsługi wpływa brak konieczności dotarcia kuriera pod każde drzwi klienta. Parcel Locker rozwiązuje też problem nieobecności adresata w domu, co dodatkowo rozszerza formalności lub wymusza ponowną próbę dostarczenia przesyłki. Dzięki umieszczeniu skrytek w dogodnym, ogólnie dostępnym miejscu, klient może odebrać przesyłkę o wygodnej dla siebie porze. Warunkiem powodzenia systemu Parcel Locker jest centralne zarządzanie danymi produktowymi oraz tzw omnichannel, czyli strategiczne połączenie kanałów sprzedaży i komunikacji.

Zapytanie o ofertę
Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym doradcą handlowym:
Rafał Wierzbicki, Sales Manager
+48 601 707 982
Aleksander Suski, Regionalny Manager Sprzedaży
+48 502 426 839