Dasoft
Share

Aktualności

Przewiń w dół

Jak wygląda zarządzanie reklamami wyświetlanymi na monitorach systemu Digital Signage?

Jak wygląda zarządzanie reklamami wyświetlanymi na monitorach systemu Digital Signage?

Oferowane przez Dasoft systemy Digital Signage to nowoczesne rozwiązania, otwierające nowe możliwości w zakresie komunikacji z klientami i prezentacji komunikatów reklamowych.

Największą zaletą systemów do wyświetlania treści multimedialnych w tej technologii jest możliwość zdalnego sterowania contentem wyświetlanym na sieci cyfrowych nośników, takich jak monitory LED, LCD czy wyświetlacze interaktywne. Dzięki temu, nadzorowanie systemu i aktualizacja komunikatów w czasie rzeczywistym stają się niezwykle proste i wygodne, niezależnie od liczby i lokalizacji ekranów.

W naszym artykule pokażemy, że Digital Signage pozwala na naprawdę wydajne kontrolowanie wszystkich monitorów, stanowiąc doskonałą alternatywę dla tradycyjnych plakatów, a także niepołączonych ze sobą sieci projektorów czy tabletów. Zapraszamy do lektury!

Nowoczesne systemy Digital Signage posiadają oprogramowanie pozwalające na zdalne zarządzanie treścią

Zaawansowane oprogramowanie, dedykowane systemom Digital Signage, takie jak właśnie Illusion® firmy Dasoft, umożliwia użytkownikom zdalne zarządzanie treściami wideo oraz statycznymi, wyświetlanymi na całej sieci monitorów, a także totemów czy infokiosków, z jednego miejsca.

Osoba administrująca infrastrukturą może w dowolnym momencie zmieniać content prezentowany na pojedynczych ekranach lub całych grupach, dostosowując go do aktualnych potrzeb i preferencji grup odbiorców. Dodajmy również, że każdy monitor działający w ramach systemu Digital Signage Dasoft może wyświetlać całkowicie inne, a zarazem w pełni spersonalizowane treści, co pozwala na jeszcze bardziej precyzyjne targetowanie przekazu reklamowego lub zmianę komunikatów prezentowanych w celach informacyjnych.

Zarządzanie systemem Digital Signage

Systemy zarządzania monitorami Digital Signage umożliwiają także wdrożenie harmonogramów wyświetlania reklam

Kolejną funkcjonalnością systemów Digital Signage, której zdecydowanie nie możemy pominąć, jest możliwość tworzenia harmonogramów emisji reklam. Administrator takiego systemu może z dużym wyprzedzeniem zaplanować, jakie informacje będą wyświetlane na poszczególnych ekranach lub ich grupach w określonych przedziałach czasowych. Takie rozwiązanie pozwala na pełną automatyzację procesu sterowania contentem i optymalizację jego efektywności.

Dzięki temu oszczędzamy czas, który byłby potrzebny na ręczną zmianę komunikatów na odseparowanych od siebie, niepołączonych monitorach. Nierzadko taka operacja bez wykorzystania technologii Digital Signage byłaby po prostu niemożliwa.

Czy nośniki Digital Signage mogą być interaktywne?

System Digital Signage Dasoft, wyposażony we wspomniane wcześniej oprogramowanie Illusion®, oferuje również praktyczną możliwość zbierania informacji o wpływie prezentowanych filmów, obrazów i tekstów na odbiorców.

Dzięki tej innowacyjnej funkcji, marketerzy mogą na bieżąco monitorować skuteczność swoich działań i w razie potrzeby wprowadzać niezbędne modyfikacje. Interaktywne wyświetlacze pozwalają również na bezpośrednią interakcję z klientami, co dodatkowo wzmacnia siłę przekazu reklamowego.

Digital Signage Dasoft to system pozwalający na dopasowanie treści wyświetlanej na sieci monitorów reklamowych do klientów

Zaawansowane możliwości zarządzania przekazem marketingowym i informacyjnym, oferowane przez systemy klasy Digital Signage firmy Dasoft, przekładają się na liczne korzyści dla reklamodawców. Przede wszystkim, urządzenia należące do tej kategorii, pozwalają na precyzyjne dostosowanie przekazu do preferencji i potrzeb wielu grup docelowych odbiorców, co znacząco zwiększa możliwości prowadzenia działań marketingowych.

Warto również podkreślić, że zdalne sterowanie contentem i możliwość tworzenia harmonogramów emisji sprawiają, iż cały proces staje prostszym i wygodniejszym, oszczędzając czas i zasoby pracowników.

Interaktywny ekran Digital Signage w sklepie z ubraniami

Cyfrowy system Digital Signage może także pełnić rolę informacyjną

Warto podkreślić, że system klasy Digital Signage to nie tylko narzędzie stricte reklamowe. Zaprojektowany w tej technologii system może z powodzeniem posłużyć również do prezentacji komunikatów o charakterze informacyjnym, takich jak informacje o obiekcie, ogłoszenia czy aktualności. Dzięki temu Digital Signage staje się uniwersalnym rozwiązaniem, znajdującym zastosowanie w wielu różnych branżach i lokalizacjach.

Rozwiązania Digital Signage są wyposażone w ekrany LED oraz LCD

Systemy typu Digital Signage bazują na bardzo nowoczesnych monitorach LED i LCD. Tego rodzaju wyświetlacze gwarantują doskonałą jakość obrazu i wysoką jasność. Dzięki takim imponującym parametrom, prezentowane obrazy i teksty są zawsze dobrze widoczne i przyciągają uwagę odbiorców, niezależnie od warunków oświetleniowych. Dodatkowo, ekrany z tej kategorii cechują się bardzo dużą trwałością i odpornością na uszkodzenia, co czyni je niemalże idealnymi do zastosowań w przestrzeni publicznej.

Digital Signage – idealne rozwiązanie do galerii handlowej, muzeum, dworca, lotniska oraz innych lokalizacji

Opisywane w dzisiejszym artykule systemy, należące do kategorii rozwiązań klasy Digital Signage, sprawdzą się rewelacyjnie w wielu różnych lokalizacjach, gdzie przemieszcza się duża liczba ludzi. Do takich miejsc zaliczamy m.in. wszelkiego rodzaju galerie handlowe, muzea, dworce komunikacyjne czy lotniska. Wymienione lokalizacje to tylko niektóre z miejsc, w których cyfrowe nośniki reklamowe mogą znacząco zwiększyć zasięg i efektywność przekazu marketingowego lub informacyjnego. Warto również rozważyć ich zastosowanie w punktach usługowych, placówkach medycznych czy obiektach sportowych oraz użyteczności publicznej.

Jak w pełni wykorzystać potencjał Digital Signage?

Jeśli chcesz naprawdę zmaksymalizować efektywność systemu typu Digital Signage i wycisnąć z niego pełnię możliwości, to przede wszystkim musisz zadbać o odpowiednią lokalizację ekranów. Powinny one znajdować się w miejscach dobrze widocznych i uczęszczanych, gdzie przyciągną uwagę jak największej liczby odbiorców.

Równie istotne będzie przemyślane dopasowanie prezentowanych informacji i przekazów do preferencji i potrzeb grupy docelowej Twoich klientów. Warto tutaj postawić na dynamiczny, angażujący content, który skutecznie zainteresuje i zaintryguje widzów.

Nowoczesny system klasy Digital Signage to innowacyjne, wszechstronne narzędzie, otwierające przed marketerami i reklamodawcami oraz specjalistami ds. komunikacji outdoorowej zupełnie nowe możliwości komunikacji z klientami. Dzięki zaawansowanym funkcjom zarządzania, interaktywności i elastyczności, pozwala na tworzenie spersonalizowanego, angażującego przekazu, który skutecznie przyciąga uwagę odbiorców i realnie wpływa na ich decyzje zakupowe. To rozwiązanie, które z pewnością zrewolucjonizuje oblicze reklamy i komunikacji w przestrzeni publicznej.

Jeżeli interesuje Cię wdrożenie systemu Digital Signage w Twoim obiekcie i chcesz zapytać o indywidualne rozwiązanie dla Twojej firmy, to nie wahaj się z nami skontaktować. Nasi doświadczeni specjaliści nie tylko przygotują dla Ciebie dedykowaną ofertę, lecz również zaproponują, jak efektywnie możesz wykorzystać Digital Signage w swoim przypadku.

System Digital Signage
01.