Dasoft
Share

System Digital Signage (Multimedialne monitory reklamowe)

Nowoczesny marketing powinien być dynamiczny – i pod kątem treści, i warstwy wizualnej. Interaktywne reklamy przykuwają uwagę. Badania pokazują, że przekaz video o 24% bardziej angażuje odbiorców, bo pozwala w jasny sposób przekazać historię i poruszyć emocje. Jeśli kreacja będzie precyzyjnie dopasowana – stąd już tylko krok od decyzji o zakupie.

Scroll Down
01

BUDUJ DOŚWIADCZENIA, KTÓRE SPRZEDAJĄ Z EKRANAMI REKLAMOWYMI DIGITAL SIGNAGE

komunikacja_cyfrowa_1

Projektuj nowe doświadczenia klientów i angażujące treści dzięki nowoczesnej formie cyfrowej komunikacji od Dasoft. Multimedialne monitory, wyświetlacze oraz projektory Digital Signage to jeden z głównych modułów systemu Illusion® –i kompleksowego narzędzia do zarządzania treściami cyfrowymi w Twojej firmie. Efektywna i dynamiczna komunikacja z klientami wspiera model Omnichannel, bezpośrednio wpływając na wzrost sprzedaży.

01.

Monitory Digital Signage mogą wyświetlać spersonalizowane i angażujące treści komercyjne lub informacyjne

Konsument żyje dziś w świecie obrazu, wideo oraz dynamicznych treści. Aby zdecydować się na zakup produktu, potencjalny Klient musi zobaczyć go wielokrotnie. Z obserwacji oraz badań wynika, że wymagana jest interakcja na poziomie minimum 10 kontaktów z reklamą, aby zdecydować się na zakup!

Aby odpowiadać na bieżące potrzeby klientów, powinieneś postawić na spersonalizowany, interaktywny i angażujący przekaz. Dotyczy to przede wszystkim fizycznych sklepów, do których coraz częściej dociera cyfrowy Klient. Papierowy plakat czy statyczna prezentacja produktu nie jest efektywna! Stawiając komunikację na poziome Smart, wybierzesz odpowiednio skrojony system, efektywnie wspierający budowanie zaangażowania i efektywną drogę dystrybucji treści.

.
komunikacja_cyfrowa_3

..

komunikacja_cyfrowa_4
.
komunikacja_cyfrowa_2
.
02.

Digital Signage - interaktywne ekrany LED i LCD oraz system pozwalający na dopasowanie wyświetlanych treści

Czym jest Digital Signage? Jest to sieć cyfrowych wyświetlaczy elektronicznych w postaci ekranów LED oraz LCD. Bezawaryjne, nowoczesne i atrakcyjne wizualnie ekrany wyświetlą dynamiczny przekaz marketingowy dopasowany do określonej grupy odbiorców, a jakość 4K Ultra HD oznacza nową jakość obrazu.

Pojedyncze strefy cyfrowe czy całe ściany złożone z monitorów LCD prezentują jeden wielkoformatowy komunikat! Interaktywność, która przykuje uwagę i pozwoli klientom korzystać z materiałów multimedialnych to możliwość zaprojektowania ścieżki klienta, która będzie sprzedawać od wejścia do sklepu aż do ekspozycji produktów. Wdrożenie Digital Signage zapewnia najlepsze połączenie doświadczeń cyfrowych w kanale tradycyjnym (phygital), w którym sam proces zakupu ma znaczenie wielowymiarowe!

03.

Dzięki systemowi Digital Signage można wejść do świata cyfrowego, łącząc doświadczenia z innych kanałów komunikacji. Bądź Smart, bądź Omni!

Twój potencjalny klient jest zanurzony w bogatym komunikacyjnym cyfrowym świecie. Otoczony przez social media, spersonalizowane reklamy i świat wirtualny. Często otoczony szumem informacyjnym staje się odporny na jakiekolwiek bodźce zewnętrzne. Jak do niego efektywnie dotrzeć? Odpowiedzią jest treść, która edukuje i angażuje do kontaktu z marką.

Tradycyjna promocja, którą skierujesz do wybranej grupy docelowej, często ma niski poziom konwersji, więc sam przekaz powinien być interesujący. Celem jest stworzenie pomostu komunikacji pomiędzy klientem, a marką, który sam w sobie stanie się atrakcją wartą tego, aby się na moment zatrzymać.

komunikacja_cyfrowa_5

Każdy nośnik w systemie Digital to niezależny punkt, który jest dedykowany do wyświetlania kontentu w określonym czasie i miejscu. Administrowanie kontentem jest w pełni zdalne i jest możliwe z dowolnego miejsca z dostępem do sieci.

04.

Przewaga cyfrowych rozwiązań Digital Signage nad klasycznymi statycznymi reklamami

Animowana treść reklamowa, połączenie wideo i audio, szybko zmieniający się przekaz to o wiele skuteczniejszy sposób na dotarcie do konsumentów niż tradycyjna statyczna reklama. Nowoczesny przekaz marketingowy oddziałuje przede wszystkim na różne zmysły, inspiruje do działania, przykuwa uwagę i pomaga wyróżnić się na bardzo konkurencyjnym rynku.

Digital Signage pozwala na szybką zmianę treści w dowolnym momencie, bez konieczności wykorzystania personelu sklepu. Każda zmiana odbywa się automatycznie poprzez centralnie zarządzany autorski system Illusion®. Content aktualizujesz w jednej chwili – i to od razu w całej grupie monitorów lub w całej sieci. Komunikaty wgrywasz dosłownie kilkoma kliknięciami, bez angażowania zespołu IT i bez zbędnego czekania!

Umożliwia to profesjonalne oprogramowanie Illusion® do zarządzania wyświetlaną treścią – intuicyjne i łatwe w konfiguracji. Dzięki niemu możesz zdalnie zarządzać treściami oraz siecią nośników cyfrowych. Masz pełną kontrolę nad przekazem marketingowym!

Przekaz marketingowy zasilany danymi to rzeczywistość, którą możesz wdrożyć zgodnie ze strategią Omnichannel z oprogramowaniem Illusion® i monitorami Smart Display to możliwe!

komunikacja_cyfrowa_6
05.

Oprogramowanie Digital Signage - Illusion® oraz ekrany Smart Display – to idealne rozwiązanie dostosowane do cyfrowego świata!

Interaktywne menu w kawiarni i ekrany do wyświetlania kolejki oczekujących zamówień w restauracji typu fast food to standard. Zautomatyzowany rozkład jazdy komunikacji publicznej, plan połączeń na dworcu czy lotnisku definiuje kontekst przydatnych informacji. Informacje edukacyjne wyświetlane na totemie w hotelowym lobby, elektroniczne plakaty w kinie, wyszukiwarka, która kieruje petentów do „okienek” w urzędzie czy siedzibie firmy to jedne z wielu rozwiązań komunikacji cyfrowej. Choć systemy cyfrowe nie są nowym rozwiązaniem, już dziś usprawnią pracę w większości miejsc, które dbają o komfort klientów.

Najwięcej możliwości i najlepsze efekty daje jednak zastosowanie ekranów Smart Display z oprogramowaniem Illusion® w sklepach, galeriach i centrach handlowych. Interaktywna, spersonalizowana i angażująca reklama oraz atrakcyjna wizualnie informacja o promocjach i produktach to marketing przyszłości, który może pracować na potrzeby Twoich Klientów!

06.

Gromadzenie danych o wpływie reklam na odbiorców – część systemu zarządzania reklamami Illusion®

Aby reklama cyfrowa była skuteczna, musisz wiedzieć, jak, kiedy i do kogo ją skierować. Autorskie oprogramowanie do zarządzania Illusion® udostępnia dane o odbiorcach, pozwala analizować skuteczność poszczególnych nośników, mierzy zainteresowanie i reakcje konsumentów w połączeniu z innymi platformami. Dzięki temu na bieżąco zyskujesz unikalne i wiarygodne informacje w oparciu o sieć DOOH.

Wykorzystaj dane do budowy jeszcze lepiej dopasowanych komunikatów! Twórz nowe kreacje reklamowe i docieraj do swoich klientów z precyzyjnym i spersonalizowanym przekazem!

komunikacja_cyfrowa
07.

Systemy cyfrowe Digital Signage firmy Dasoft – profesjonalna i efektywna komunikacja w punkcie sprzedaży to definicja nowoczesnego retail

Pożegnaj się ze statycznymi reklamami, które nie są skuteczne i w praktyce są mało efektywne. Zaskocz klientów i zachęć do zakupów atrakcyjną i nieszablonową promocją Twoich produktów i usług. Ekrany Digital Signage w połączeniu z ogromnymi możliwościami zarządzania treściami poprzez nowoczesne oprogramowanie Illusion® to Twój klucz do zwiększenia przychodów ze sprzedaży.

Usprawnij komunikację, analizuj zachowania konsumentów i rozwijaj swój biznes dzięki zintegrowanym rozwiązaniom od Dasoft!

Digital-Signage
08.

Galerie handlowe, sieci usługowe, firmy turystyczne - gdzie wyświetlanie reklam w formie multimedialnych treści jest skuteczne?

Systemy Digital Signage sprawdzają się rewelacyjnie również w miejscach, takich jak galerie handlowe, placówki sieci usługowych czy biura firm turystycznych. Kioski cyfrowe wyposażone w kolorowe panele dotykowe o dużej rozdzielczości, umożliwiają skuteczne wyświetlanie interaktywnych treści multimedialnych. Przekaz reklamowy jest skuteczniejszy, dzięki możliwości łatwej implementacji dwukierunkowej komunikacji z adresatem reklamy.

Dzięki zastosowaniu nośników cyfrowych, reklamodawcy mają możliwość emitowania multimedialnych banerów reklamowych. Atrakcyjny przekaz zwiększa skuteczność reklamy, przykuwając uwagę, a w konsekwencji wpływając pozytywnie na sprzedaż w danym miejscu. Galerie handlowe mogą wykorzystać Digital Signage zarówno do reklamowania własnych usług, jak i zaoferować przestrzeń na cyfrową reklamę najemcom lokali w danej lokalizacji.

Instalacje należące do tej kategorii stanowią doskonałą alternatywę dla tradycyjnych, statycznych banerów czy plakatów o dużo niższej skuteczności. Umożliwiają atrakcyjniejszą prezentację treści zarówno w celach informacyjnych, jak i marketingowych.

img01-2
09.

Muzea, hotele, szpitale - w jakich lokalizacjach ekrany Digital Signage są doskonałą alternatywą dla tradycyjnych nośników informacji?

Zaawansowane kioski cyfrowe z ekranem dotykowym (pełniącym funkcję tabletu) mogą być również stosowane w celach informacyjnych. Z korzyści płynących z tego rozwiązania mogą czerpać szczególnie szpitale, hotele oraz muzea. Zamiast statycznych plakatów czy banerów, osoby zarządzające mogą wykorzystać nowe technologie. Takie podejście jest dużo bardziej efektywne, gdyż pozwala na dynamiczną zmianę wyświetlanych treści w dowolnym momencie.

Należy podkreślić, że placówka muzealna, medyczna czy obiekt hotelowy, mogę wybrać również monitory Digital Signage przystosowane do pracy w warunkach z zewnętrznych oraz z narażeniem na wilgoć i zapylenie. Dzięki temu cyfrowe ekrany ledowe można zastosować również na parkingu czy przed wejściem do danego budynku, zamieszczając niezbędne informacje dla klientów, pacjentów czy gości – zależnie od specyfiki działalności danego obiektu.

010.