Dasoft
Share

WSPARCIE
SERWISOWE

Aby ekosystem cyfrowy pracował na lepsze zyski i większą rozpoznawalność marki, niezbędne jest jego nieprzerwane funkcjonowanie na poziomie urządzeń, aplikacji oraz infrastruktury serwerowej. Oferujemy serwis i utrzymanie systemów w ramach usługi wspierającej SLA (Service Level Agreement). Wybierz jeden z czterech wariantów usługi SLA, dopasowany do Twojego biznesu.

Scroll Down
01

WSPARCIE SERWISOWE

Serwis 24h/dobę to Twoja gwarancja bezpieczeństwa. W DASOFT trzymamy rękę na pulsie całodobowo. Oferujemy ci pełne wsparcie aplikacji oraz infrastruktury serwerowej, a także utrzymanie systemów w ramach usługi SLA (Service Level Agreement).

serwis2

Wybierz jeden z czterech wariantów usługi SLA, dopasowany do Twojego biznesu.

01.

TY SPRZEDAWAJ, MY CZUWAMY

serwis_4a

Na terenie Polski działa 26 biur regionalnych DASOFT, więc nasi serwisanci mogą być u Ciebie w kilka chwil. Działamy szybko, diagnozujemy i naprawiamy problem, podpowiadamy najkorzystniejsze rozwiązania. Z nami możesz być spokojny o swoją sprzedaż.

serwis_7

Zadowoleni klienci to nasza najlepsza rekomendacja. Miesięcznie obsługujemy ponad 1000 zgłoszeń serwisowych, a pod opieką mamy 50 000 urządzeń należących do największych firm w Polsce. Dzięki nam mogą one pracować w sposób ciągły i bezawaryjny.

Specjalizujemy się we wspieraniu rozwiązań IT oraz urządzeń takich jak: terminale płatnicze, kasy fiskalne.

serwis_8

Ponadto kompleksowo serwisujemy technologie cyfrowe „door 2 door”: elektroniczne cenówki, nośniki LCD/LED digital signage, kolejkomaty, media-playery, routery i modemy DSL, listomaty, autoposty czy depozytory kluczy. Świadczymy także wiele usług związanych z oprogramowaniem m.in. migracje, wymiany oraz aktualizację lub zmianę oprogramowania na nowocześniejsze.

02.

WYBIERZ PEWNE I PEŁNE WSPARCIE

Wiemy, jak ważne jest dla Ciebie funkcjonowanie firmy. Dlatego jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Nasz autorski system zgłaszania problemów pozwala nam błyskawicznie znaleźć rozwiązanie i natychmiast podjąć interwencję.

Jeśli zależy Ci na optymalnym skonfigurowaniu posiadanych urządzeń elektronicznych, bezawaryjnym korzystaniu z nośników digital signage i terminali płatniczych lub wymagasz profesjonalnego wsparcia technicznego, zamów naszą bezpłatną konsultację.

serwis_5
03.
serwis_6

Pełen outsourcing usług IT i całościowy serwis urządzeń elektronicznych to gwarancja nieprzerwanego działania ekosystemu cyfrowego Twojej marki. Doświadczony zespół techników i specjalistów świadczy kompleksowe usługi informatyczne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Oferujemy autorski system informatyczny do przetwarzania zgłoszeń, który pozwoli Ci szybko i sprawnie zgłosić awarię 24 godziny na dobę. Mamy bogatą historię współpracy z największymi markami w Polsce. Miesięcznie obsługujemy ponad 1000 zgłoszeń serwisowych, a pod opieką mamy 50 000 serwisowanych urządzeń.

Nie masz czasu na konfigurację swoich urządzeń elektronicznych i wymagasz profesjonalnego wsparcia technicznego? Zależy Ci, aby systemy i terminale płatnicze działały bez zarzutu?