System Digital Signage to bardzo skuteczna metoda na pozyskanie zainteresowania odbiorcy

Przekaz treści w sposób dynamiczny jest nadal dość nowym rozwiązaniem, dlatego też można osiągnąć efekt zaskoczenia. Przynosi to pożądane rezultaty, gdyż to co zaskakuje z reguły zapada w pamięć. Digital Signage można postrzegać jako nowoczesny sposób komunikacji z Klientem. Umożliwia emisję przekazu zgodnie z określonymi parametrami, takimi jak czas czy miejsce wyświetlenia. Komunikaty mogą być dowolne, niezależne od siebie. Digital Signage jest bardzo ciekawą alternatywą dla klasycznych nośników reklamowych, takich jak billboardy, plakaty, czy banery informacyjne.

Digital Signage – czym jest?

Dotarcie z przekazem do klienta staje się coraz trudniejsze – niektóre rozwiązania z biegiem czasu przestają być efektywne. Znakomite rezultaty przynosi jednak Digital Signage, czyli zestaw narzędzi, które dają możliwość prezentowania elektronicznej komunikacji wizualnej.

W galeriach handlowych i marketach często stosowanym rozwiązaniem są ekrany, które wyglądem przypominają duże telewizory. Są one jednym z elementów systemu Digital Signage. Monitor to tylko jedna z jego części – wpływ na to, że na odpowiednich ekranach wyświetla się oczekiwana treść, mają bowiem inne rozwiązania.

Na poszczególne monitory treść jest dostarczana za pomocą systemu zarządzania – dzięki niemu można również planować, co będzie prezentowane w danym czasie. Platformy Digital Signage można zintegrować z innymi systemami zewnętrznymi, a także rozbudowywać je o nowe możliwości i stosowane rozwiązania. Taki system może również monitorować parametry urządzeń, a także zdalnie je diagnozować. Jednocześnie istnieje możliwość tworzenia statystyk oglądanych oraz klikanych materiałów, a to tylko niektóre z wielu jego zalet.

System Digital Signage - dlaczego warto z niego skorzystać?

Digital Signage to rozwiązanie, które bez wątpienia może wzbudzić zainteresowanie odbiorców. Kluczową jego cechą jest skuteczność – większa niż w przypadku tradycyjnych form docierania komunikatów do klientów. Digital Signage umożliwia wyświetlenie na poszczególnych ekranach różnych materiałów – dzięki temu można pokazać taki obraz, który będzie odpowiedni, uwzględniając np. lokalizację monitora w sklepie. Przygotowanie i wykorzystanie takich materiałów wiąże się ze zdecydowanie niższymi kosztami, niż w ma to miejsce przypadku chociażby papierowych plakatów.

System Digital Signage ułatwia dotarcie z konkretnym komunikatem do klienta sklepu, pomaga zainteresować go promocją, przekazywać ważne informacje czy też zwraca uwagę na istotny dla nas przekaz.

Digital Signage – przewaga nad tradycyjnymi formami reklamy

Klasyczne nośniki reklamowe, takie jak plakaty, banery informacyjne czy billboardy cieszą się dużą popularnością, ale systemy Digital Signage mają nad nimi znaczną przewagę. Po pierwsze, taka forma przekazu jest skuteczniejsza – lepiej przyciąga uwagę odbiorców niż reklama tradycyjna. Zaletą systemu jest też oszczędność – w tym przypadku przygotowanie i dystrybucja materiałów reklamowych wiążą się ze zdecydowanie niższymi kosztami. Aktualizacji treści wyświetlanych na ekranach można dokonać ekspresowo, pozwala na to natomiast reklama standardowa. Kolejna kwestia to elastyczność – za pomocą systemu Digital Signage można prezentować na monitorach inne treści, w zależności od pory dnia.

Korzystanie z takich rozwiązań daje nieporównywalnie większe możliwości niż reklama tradycyjna. To nie przypadek, że w galeriach handlowych, hipermarketach czy w salonach wielu marek takie systemy są już na porządku dziennym.

Charakterystyka Digital Signage:

Zdalne zarządzanie treściami wyświetlanymi na ekranach
Szybkość aktualizacji wyświetlanych informacji w ciągu krótkiej chwili jesteśmy w stanie podmienić nieaktualny kontent na nowy w sieci monitorów rozlokowanych w dowolnej liczbie lokalizacji
Animowane i atrakcyjne wizualnie informacje przyciągające wzrok
Obraz na ekranie może być dowolnie podzielony na wiele niezależnych od siebie stref
Każdy nośnik może wyświetlać niezależny kontent, a np. o danej porze prezentować wspólny materiał dzielony przez wszystkie nośniki w danym obiekcie
Zmiany treści są nielimitowane
Możliwość zaplanowania zdalnego harmonogramu wyświetlanych treści
Prowadzenie statystyk oglądanych materiałów oraz klikanych w przypadku ekranów dotykowych
Oszczędność czasu i kosztów
Nasz system Digital Signage wykorzystuje tylko sprawdzone i nowoczesne technologie – w tym celu wykorzystujemy najwyższej jakości monitory LCD i LED, monitory dotykowe czy też tablice LED. Wyświetlanie treści na tych ekranach jest bezproblemowe, może to być prognoza pogody, najważniejsze informacje dnia czy też kurs walut.

Dlaczego warto korzystać z systemu Digital Signage?

Skuteczność
Skuteczność
takiej formy przekazu jest zdecydowanie skuteczniejsza niż reklama tradycyjna
Obiekt wyposażony
Obiekt wyposażony
w ekrany multimedialne kojarzy się z nowoczesnością, postępem technologicznym oraz prestiżem. Wyświetlanie reklam na monitorach jest dobrze odbierane przez Klientów
System obsługiwany
System obsługiwany
jest zdalnie przez pracownika naszej firmy. Do obsługi wystarczy komputer przyłączony do Internetu. System obsługuje wiele ekranów jednocześnie
Szybka publikacja
Szybka publikacja
- możliwość reakcji na nieprzewidziane problemy w czasie rzeczywistym
Elastyczność
Elastyczność
— system Digital Signage może przekazywać dowolne treści o dowolnej porze dnia, a każdy z ekranów może wyświetlać różniące się od siebie materiały
Oszczędność
Oszczędność
czasu i kosztów w przygotowywaniu materiałów reklamowych i ich dystrybucji w porównaniu do materiałów w formie tradycyjnej - papierowej

Zarządzenie treścią na ścianach video

Digital Signage jest też stosowany w modułowych konstrukcjach wideo tzw. ścianach wizyjnych video wall. Konstrukcja takiej wielkomonitorowej ściany jest dostosowana do panujących warunków. Ich bezszwowa konstrukcja bez widocznych przerw umożliwia generowanie obrazów doskonałej jakości.

Taka złożona z kilku ekranów LCD ściana może być stosowana wewnątrz i na zewnątrz obiektów dając dużą przestrzeń do wyświetlania treści.

Zapytanie o ofertę
Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym doradcą handlowym:
Aleksander Suski, Account Manager
+48 502 426 839
Piotr Godlewski, New Business Development Manager
+ 48 532 089 647
Dawid Szosziaszwili, New Business Development Manager
+ 48 601 707 982