Jest to bardzo skuteczna metoda na pozyskanie zainteresowania odbiorcy.

Przekaz treści w sposób dynamiczny jest nadal dość nowym rozwiązaniem, dlatego też można osiągnąć efekt zaskoczenia. Przynosi to pożądane rezultaty, gdyż to co zaskakuje z reguły zapada w pamięć. Digital Signage można postrzegać jako nowoczesny sposób komunikacji z Klientem. Umożliwia emisję przekazu zgodnie z określonymi parametrami, takimi jak czas czy miejsce wyświetlenia. Komunikaty mogą być dowolne, niezależne od siebie. Digital Signage jest bardzo ciekawą alternatywą dla klasycznych nośników reklamowych, takich jak billboardy, plakaty, czy banery informacyjne.

Charakterystyka Digital Signage:

Zdalne zarządzanie treściami wyświetlanymi na ekranach
Szybkość aktualizacji wyświetlanych informacji w ciągu krótkiej chwili jesteśmy w stanie podmienić nieaktualny kontent na nowy w sieci monitorów rozlokowanych w dowolnej liczbie lokalizacji
Animowane i atrakcyjne wizualnie informacje przyciągające wzrok
Obraz na ekranie może być dowolnie podzielony na wiele niezależnych od siebie stref
Każdy nośnik może wyświetlać niezależny kontent, a np. o danej porze prezentować wspólny materiał dzielony przez wszystkie nośniki w danym obiekcie
Zmiany treści są nielimitowane
Możliwość zaplanowania zdalnego harmonogramu wyświetlanych treści
Prowadzenie statystyk oglądanych materiałów oraz klikanych w przypadku ekranów dotykowych
Oszczędność czasu i kosztów
Nasz system Digital Signage wykorzystuje tylko sprawdzone i nowoczesne technologie – w tym celu wykorzystujemy najwyższej jakości monitory LCD i LED, monitory dotykowe czy też tablice LED. Wyświetlanie treści na tych ekranach jest bezproblemowe, może to być prognoza pogody, najważniejsze informacje dnia czy też kurs walut.

Dlaczego warto korzystać z systemu Digital Signage?

Skuteczność
Skuteczność
takiej formy przekazu jest zdecydowanie skuteczniejsza niż reklama tradycyjna
Obiekt wyposażony
Obiekt wyposażony
w ekrany multimedialne kojarzy się z nowoczesnością, postępem technologicznym oraz prestiżem. Wyświetlanie reklam na monitorach jest dobrze odbierane przez Klientów
System obsługiwany
System obsługiwany
jest zdalnie przez pracownika naszej firmy. Do obsługi wystarczy komputer przyłączony do Internetu. System obsługuje wiele ekranów jednocześnie
Szybka publikacja
Szybka publikacja
- możliwość reakcji na nieprzewidziane problemy w czasie rzeczywistym
Elastyczność
Elastyczność
— system Digital Signage może przekazywać dowolne treści o dowolnej porze dnia, a każdy z ekranów może wyświetlać różniące się od siebie materiały
Oszczędność
Oszczędność
czasu i kosztów w przygotowywaniu materiałów reklamowych i ich dystrybucji w porównaniu do materiałów w formie tradycyjnej - papierowej

Zarządzenie treścią na ścianach video

Digital Signage jest też stosowany w modułowych konstrukcjach wideo tzw. ścianach wizyjnych video wall. Konstrukcja takiej wielkomonitorowej ściany jest dostosowana do panujących warunków. Ich bezszwowa konstrukcja bez widocznych przerw umożliwia generowanie obrazów doskonałej jakości.

Taka złożona z kilku ekranów LCD ściana może być stosowana wewnątrz i na zewnątrz obiektów dając dużą przestrzeń do wyświetlania treści.

Zapytanie o ofertę
Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym doradcą handlowym:
Rafał Wierzbicki, Sales Manager
+48 601 707 982
Aleksander Suski, Regionalny Manager Sprzedaży
+48 502 426 839