Elektroniczne etykiety cenowe to nowe rozwiązanie jakie pojawiło się na naszym rynku jakiś czas temu. Umożliwiają one szybką zmianę cen i informacji na nich zawartych oraz prezentowanie ich w atrakcyjny wizualnie sposób. Technologia, jaka jest w nich wykorzystywana to tzw. papier elektroniczny, energia jest pobierana tylko podczas aktualizacji danych. Niewątpliwą zaletą wyświetlaczy jest zwiększenie optymalizacji przy utrzymaniu niskich kosztów oraz wysoki komfort użytkowania.

Wersja standard:

Elektroniczne etykiety cenowe - Wersja standard

Wersja premium:

Elektroniczne etykiety cenowe - Wersja premium

Etykiety elektroniczne – przewaga nad tradycyjnymi etykietami cenowymi

Coraz większa popularność etykiet elektronicznych wynika z tego, że są to rozwiązania pod wieloma względami lepsze od ich tradycyjnych odpowiedników. Umożliwiają one błyskawiczną zmianę cen i komunikatów, a informacje te wyświetlane są klientom w atrakcyjny wizualnie sposób. Zamiast zatem drukować etykiety, rozmieszczać je w odpowiednich miejscach, wystarczy, że wprowadzimy niezbędne modyfikacje w aplikacji – efekt będzie widoczny już po chwili.

Takie rozwiązania pozytywnie wpływają na wizerunek sklepu – klienci będą go postrzegać jako nowoczesny i prokonsumencki. Najbardziej atrakcyjne oferty i promocje można podkreślić poprzez zastosowanie przyciągającej wzrok barwy. Napisy na wyświetlaczu będą doskonale widoczne, a klient nie będzie miał wątpliwości odnośnie do tego, którego produktu dotyczy cena.

Można wybrać taki wzór, rozmiar i wariant etykiety, który najlepiej sprawdzi się w danym przypadku. Są to rozwiązania, które umożliwiają łatwe zarządzanie cenami i informacjami w sklepie, a ich wdrożenie jest korzystne zarówno dla klientów, jak i dla pracowników oraz właściciela firmy.

Etykiety elektroniczne to przyszłość

Korzyści, które wynikają ze stosowania elektronicznych etykiet powodują, że coraz większa liczba sklepów decyduje się na ich wprowadzenie, a tradycyjne odpowiedniki będą przez nie zapewne stopniowo wypierane. To element wyposażenia, który gwarantuje szerszy wachlarz możliwości zarządzania treściami, a także dopasowanie koloru wyświetlacza w zależności od aktualnych potrzeb. Daje on możliwość błyskawicznej aktualizacji danych i pozytywnie może wpływać na postrzeganie firmy przez klientów.

To tylko kilka argumentów, które przemawiają za tym, że warto już teraz zainwestować w elektroniczne etykiety sklepowe. Jest to rozwiązanie, które z czasem prawdopodobnie pojawi się we wszystkich cenionych sieciach handlowych. Warto zdecydować się na nie przed konkurencją i dać klientom kolejny argument przemawiający za zainteresowaniem się naszą ofertą.

Funkcjonalności i cechy systemu:

Błyskawiczna aktualizacja danych
Zdalne wprowadzanie nowych cen jest możliwe za pomocą specjalnego i łatwego w obsłudze dedykowanego oprogramowania. Poprawki można też wykonać przy pomocy mobilnego skanera, który jest zintegrowany z systemem. Dzięki tej funkcjonalności unikniemy ewentualnych skarg klientów co do poprawności ceny oraz będziemy w stanie zareagować na ceny konkurencji.
Nowoczesny wygląd
Etykiety sklepowe gwarantują innowacyjny i profesjonalny wizerunek, co z pewnością przyciągnie więcej klientów.
Możliwość zmiany kolorów treści
Planowane obniżki cen i promocji można podkreślić dzięki trzem kolorom wyświetlaczy (czarny, biały i czerwony).
Wytrzymałość baterii
Żywotność baterii zawartych w etykietach PREMIUM to nawet 10 lat ciągłej pracy przy założeniu aktualizacji 3 razy na dobę. Jest to zdecydowana zaleta naszego rozwiązania, gdyż żywotność baterii konkurencyjnych etykiet to 5 lat.
Zarządzanie treściami
Dedykowane oprogramowanie umożliwia zarządzanie wyświetlanymi informacjami w zależności od potrzeb. Możliwa jest zmiana nie tylko pojedynczych etykiet sklepowych, ale też całych półek.
Różnorodny wariant
Istnieje możliwość zindywidualizowania zamówienia poprzez dobór odpowiedniego wariantu etykiety, uwzględniając wzór i rozmiar dopasowany do przestrzeni sklepu.
Oszczędność
W związku z zastosowaniem technologii e-papieru oszczędzamy nakład ludzkiej pracy, koszty związane z zakupem papieru oraz koszty wydruku. Trzeba mieć na uwadze, że etykiety w sklepie są zmieniane bardzo często.
Zapytanie o ofertę
Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym doradcą handlowym:
Rafał Wierzbicki, Sales Manager
+48 601 707 982
Aleksander Suski, Regionalny Manager Sprzedaży
+48 502 426 839