Dasoft
Share

Aktualności

Przewiń w dół

Reklama na ekranach systemu Digital Signage – jakich kosztów się spodziewać?

Reklama na ekranach systemu Digital Signage – jakich kosztów się spodziewać?

Dostępność wysokiej klasy wyświetlaczy multimedialnych i rozwój nowoczesnych technologii komunikacji sprawiły, że reklama na ekranach systemu Digital Signage zdobywa coraz większą popularność. Jakich kosztów się spodziewać, wybierając reklamę DOOH?

Na wstępie warto odpowiedzieć na pytanie, co to jest system Digital Signage? Ekrany tego rodzaju stanowią cyfrowe nośniki obrazu służące do emisji rozmaitych treści – zazwyczaj reklamowych lub informacyjnych. Dużą zaletą ekranów systemu Digital Signage marki DASOFT jest możliwość zdalnego zarządzania wyświetlanymi materiałami z dowolnego miejsca, przez całą dobę, niezależnie od liczby zastosowanych monitorów.

Nie ulega wątpliwości, że reklama Digital Signage stanowi atrakcyjniejszą formę przekazu niż tradycyjne nośniki. Technologia umożliwia zarówno emisję treści reklamowych, jak i informacyjnych. To doskonały sposób na realizację systemu informacyjnego na terenie dużego hotelu, portu lotniczego czy centrum handlowego. Ekrany mogą wyświetlać bieżące komunikaty na temat promocji, opóźnień lotów czy informacje o pogodzie.

Reklama na ekranach Digital Signage charakteryzuje się dużą skutecznością. Nowoczesne monitory, posiadające kolorowe matryce o wysokiej rozdzielczości, umożliwiają emitowanie atrakcyjnych, dynamicznych materiałów video. Samo zarządzanie instalacją wymaga jedynie zapewnienia jej dostępu do szybkiego Internetu. W artykule opowiemy, co wpływa na cenę reklamy na ekranach systemu Digital Signage oraz jakie są koszty wdrożenia tego rozwiązania.

Wykorzystanie istniejącego systemu Digital Signage – o wiele tańsze rozwiązanie niż instalacja dedykowanego systemu

Wiele osób zastanawia się, jaki jest realny koszt wdrożenia systemu Digital Signage. Okazuje się jednak, że wykorzystanie istniejącego systemu Digital Signage jest często o wiele tańszym rozwiązaniem, niż instalacja dedykowanego systemu. Wynika to z faktu, iż nie musimy myśleć o finansowaniu zakupu ekranów czy miejsca pod ich montaż. Interesują nas jedynie koszty wynajmu powierzchni reklamowej na cyfrowych wyświetlaczach systemowych.

Model najmu w branży Digital Signage można wykorzystać z dwóch stron. Po pierwsze jako reklamodawcy mamy możliwość szybkiego uruchomienia kampanii reklamowej na istniejących już nośnikach. Często są to ekrany zainstalowane w atrakcyjnych lokalizacjach na terenie dużych miast. Z drugiej strony, jeżeli jesteśmy właścicielami instalacji, mamy możliwość wynajmowania jej zainteresowanym podmiotom – firmom czy agencjom.

System Digital Signage

Koszty wynajęcia ekranów systemu Digital Signage zależą od ich właścicieli

Realne koszty wynajęcia ekranów systemu Digital Signage zależą od ich właścicieli i są mocno zróżnicowane w zależności od wielu czynników – w tym wizji samego posiadacza instalacji. Cena reklamy na ekranach Digital Signage jest zatem uzależniona od:

  • lokalizacji (zaludnienie terenu, bliskość kompleksów biurowych, montaż w galerii handlowej, obecność innych ekranów etc.),
  • jakości (zastosowane technologie sprzętowe oraz możliwości zdalnego zarządzania, a także gwarancja działania w dłuższym okresie),
  • warunków współpracy (zazwyczaj właściciele instalacji decydują się na obniżenie ceny wynajmu ekranów Digital Signage przy długoterminowej umowie).

Warto podkreślić, że na ceny mogą mieć wpływ koszty zasilania i serwisu monitorów, a także wynajmu samej powierzchni, na której są zamontowane ekrany. Istotnym czynnikiem są również fizyczne wymiary samych wyświetlaczy.

Instalacja systemu Digital Signage na potrzeby własnej firmy – czy to się opłaca?

Nierzadko przedsiębiorcy zastanawiają się, czy instalacja dedykowanego systemu Digital Signage na potrzeby własnej firmy opłaca się. Decydując się na zakup dedykowanej instalacji ekranów Smart Display, mamy pełną kontrolę nad systemem. Warto jednak pamiętać, iż początkowe koszty wdrożenia mogą być duże, jednak opłacalne w dłuższej perspektywie. Szczegółową wycenę poznasz kontaktując się z przedstawicielami firmy DASOFT.

Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na samodzielny zakup, czy wynajem ekranów Digital Signage, należy zaznaczyć, że zastosowanie technologii Smart Display jest bardzo opłacalne. Możliwość wyświetlania angażujących, spersonalizowanych komunikatów reklamowych znacząco podnosi efektywność kampanii. Zaawansowane oprogramowanie pozwoli Ci na inteligentne zarządzanie treścią i uwzględnienie ścieżki klienta w Twoich działaniach.

Dasoft - Digital Signage - Komunikacja Cyfrowa

Instalacja ekranów systemu Digital Signage w celu ich wynajmowania

Już wcześniej wspomnieliśmy, iż atrakcyjną formą monetyzacji posiadanych wyświetlaczy Smart Display jest wykorzystanie instalacji ekranów systemu Digital Signage w celu ich wynajmowania. To także dobry pomysł na dodatkowe źródło dochodów dla osób, które dopiero planują budowę hotelu czy galerii handlowej. W ten sposób zyskają powierzchnię reklamową na wynajem, którą będą mogli wykorzystać zarówno zarobkowo, jak i do własnych celów.

W dłuższej perspektywie wynajem ekranów Digital Signage dla reklamodawców może być bardzo opłacalnym przedsięwzięciem. Warto dodać, iż przedsiębiorca może działać w tym przypadku dwutorowo. Właściciel sieci Smart Display może zarówno emitować na nich własne treści informacyjno-reklamowe, jak i sprzedawać „czas antenowy” podmiotom, których grupa docelowa koresponduje z osobami odwiedzającymi daną lokalizację.

Zapraszamy do kontaktu z pracownikami firmy DASOFT w celu poznania dokładnej wyceny

Dowiedziałeś się, co to jest i ile kosztuje Digital Signage. Wiesz już, że technologia niesie ze sobą korzyści zarówno dla reklamodawców, jak i właścicieli instalacji Smart Display. Jeżeli jesteś zainteresowany wdrożeniem Digital Signage, zapraszamy do kontaktu z pracownikami firmy DASOFT w celu poznania dokładnej wyceny! Nasi specjaliści pomogą Ci w oszacowaniu kosztów inwestycji i dobiorą rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.

Możesz się z nami skontaktować telefonicznie pod numerem 22 434 25 01 albo mailowo pod adresem biuro@dasoft.com.pl. Zachęcamy również do skorzystania z formularza kontaktowego dostępnego na stronie https://dasoft.com.pl/kontakt/ lub wizyty w siedzibie naszej firmy przy ul. Kruczej 16/22 w Warszawie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

01.