Dasoft
Share

My Blog

Przewiń w dół

System Digital Signage – wszystko, co warto wiedzieć o tej metodzie komunikacji cyfrowej!

System Digital Signage – wszystko, co warto wiedzieć o tej metodzie komunikacji cyfrowej!

Nowoczesne narzędzia komunikacji cyfrowej zmieniają spojrzenie na zarządzanie rozproszonymi kampaniami marketingowymi. Monitory systemów Digital Signage wraz z funkcjonalnymi oprogramowaniem, zapewniają reklamodawcom możliwość emisji komunikatów reklamowych w wielu miejscach jednocześnie z możliwością szybkiej zmiany.

W dzisiejszym artykule przyjrzymy się bliżej systemom klasy Digital Signage i przedstawimy najważniejsze informacje na temat nowej technologii w dziedzinie komunikacji digitalowej. Pokażemy, że wykorzystanie monitorów cyfrowych w celach informacyjnych oraz reklamowych pomaga zastąpić stosowane dotychczas statyczne banery, plakaty czy rollupy.

Pochylimy się nad zagadnieniem atrakcyjności monitorów reklamowych i multimedialnych w świecie marketingu. Pokażemy też, jak zdalne zarządzanie takiego systemu rewolucjonizuje sposób przekazywania informacji skierowanych do określonej grupy odbiorców.

Jak atrakcyjne mogą być reklamy wyświetlane na ekranach LED oraz LCD systemu Digital Signage?

Nośniki Digital Signage, dzięki swojej interaktywności oraz dynamice pozwalają na prezentację dużo bardziej atrakcyjnych reklam, niż tradycyjne formaty statyczne. Instalowane w dużych centrach handlowych, dworcach centralnych większych aglomeracji czy na terenie biurowców oraz szpitali i placówek medycznych – monitory Digital Signage w technologii LCD i LED stanowią rewelacyjną alternatywę dla statycznych rozwiązań reklamy OOH.

Możliwość wyświetlania ruchomych reklam, treści wideo czy animacji to ogromna przewaga przedsiębiorców oraz osób zarządzających placówkami handlowymi, którzy zdecydują się na wybór projektorów czy monitorów klasy Digital Signage. Wybrane modele pozwalają też na realizację funkcji interaktywnych – dwukierunkową komunikację z konsumentem za pomocą panelu dotykowego, wspierając w ten sposób jeszcze bardziej strategię Omnichannel.

System Digital Signage

Czy cyfrowe reklamy audiowizualne są naprawdę bardziej angażujące, niż statyczne plakaty reklamowe?

Oczywiście! Cyfrowe reklamy audiowizualne to wręcz doskonała alternatywa dla statycznych plakatów reklamowych, stanowiąca bardziej angażujące i atrakcyjne rozwiązanie. Przystosowane do pracy ciągłej monitory LED i LCD pozwalają użytkownikom na emitowanie zapierających dech w piersiach animacji oraz filmów wideo. Reklamy emitowane z użyciem wysokiej jakości ekranów Digital Signage nadają treściom nowego wymiaru.

Tak samo jak w mediach społecznościowych, tak i w realnym świecie ruch oraz dźwięk angażują dużo mocniej, niż zwykłe, niewyróżniające się formaty reklamy statycznej OOH. Digitalowe kampanie reklamowe DOOH, korzystające z dobrodziejstw technologii Digital Signage uzyskują wyraźnie lepsze wyniki, wpływając realnie na sprzedaż. Nic dziwnego, gdyż wciąż stanowią świeżość na rynku zalanym przez tradycyjne plakaty i banery papierowe.

System Digital Signage pozwala na zdalne i wygodne zarządzanie treściami wyświetlanymi na jego ekranach

Nowatorskie oprogramowanie, udostępniane przez producentów ekranów umożliwia zdalną kontrolę treści wyświetlanych na każdym monitorze należących do systemu. Niezależnie od jego lokalizacji czy ilości punktów do obsługi. To rewelacyjna informacja dla tych, którzy korzystali dotąd z rozwiązań opartych na monitorach multimedialnych, lecz nieposiadających scentralizowanego systemu zdalnego nadzoru nad contentem reklamowym czy informacyjnym.

Innowacyjne aplikacje CMS zapewniają możliwość zdalnej zmiany wyświetlanych treści na wielu ekranach (całych grupach) za jednocześnie w czasie rzeczywistym lub z opcją planowania harmonogramu. Automatyczna zmiana to dobre rozwiązanie dla tych, którzy planują szeroko zakrojone kampanie marketingowe w wielu lokalizacjach jednocześnie. Wystarczy kilka kliknięć, zamiast samodzielnej zmiany treści na dziesiątkach telewizorów.

Możliwość szybkiej podmiany treści czy wyświetlenia komunikatu ostrzegawczego lub informacyjnego to kolejna zaleta monitorów multimedialnych. W przypadku nagłej potrzeby zmiany treści czy nieprzewidzianej sytuacji możemy to zrobić w ciągu kilku chwil. To ogromna przewaga w stosunku do tradycyjnych nośników statycznych.

Zarządzanie reklamami wyświetlanymi na ekranach systemu Digital Signage

Czy reklamy na wyświetlaczach systemu Digital Signage mogą być interaktywne?

Wielu użytkowników rozważających zakup i montaż opisywanych przez nas rozwiązań zastanawia się, czy reklamy na wyświetlaczach systemu Digital Signage mogą być interaktywne. Jak już wcześniej wspomnieliśmy, zastosowanie nowatorskich paneli dotykowych otwiera nowe możliwości prezentacji przekazu marketingowego, nadając mu nowego, dwukierunkowego wymiaru komunikacji z konsumentem.

Autorskie oprogramowanie stworzone przez Dasoft – system Dasoft Illusion® – to doskonały przykład rozwiązania, umożliwiającego inteligentny nadzór nad instalacją. Program pozwala użytkownikowi na dynamiczną zmianę treści (ręcznie lub wg automatycznego scenariusza), a także zdalną diagnostykę oraz monitorowanie efektywności działań. Wszystko z poziomu jednej, zintegrowanej i wygodnej w obsłudze platformy zarządzającej.

W jakich miejscach Digital Signage będzie idealnym rozwiązaniem?

Digital Signage to systemy, które sprawdzą się praktycznie w każdym miejscu, gdzie w ciągu dnia spotykamy się z dużą liczbą użytkowników, odbiorców czy klientów. Do takich miejsc możemy z pewnością zaliczyć duże dworce komunikacyjne (autobusowe i kolejowe), centra przesiadkowe oraz porty lotnicze i morskie. Do tej grupy pasują również wszelkiego rodzaju galerie i centra handlowe oraz duże sklepy wielkopowierzchniowe.

Systemy tej klasy możemy też z powodzeniem wykorzystać na terenie szpitali, klinik medycznych oraz przychodni. Z ich zalet korzyści mogą czerpać również właściciele dużych restauracji i lokali usługowych oraz hotelarze, szczególnie w dużych obiektach, składających się zarówno z części noclegowej, jak i restauracyjnej czy strefy SPA.

Czym charakteryzują się rozwiązania Digital Signage firmy Dasoft? Sprawdź!

Rekomendowanym przez nas rozwiązaniem z obszaru systemów klasy DOOH są oczywiście instalacje ekranów multimedialnych i monitorów interaktywnych Digital Signage firmy Dasoft. Produkty wspomnianej marki wyróżniają się rozbudowanymi możliwościami zdalnego nadzoru nad pracą całego systemu. Wydajne i wygodne oprogramowanie Dasoft Illusion® to autorska aplikacja, wspierająca użytkownika w szybkiej zmianie treści reklamowych.

Monitory Digital Signage firmy Dasoft umożliwiają wdrożenie nowych taktyk marketingowych reklamodawcom. Dla właścicieli powierzchni handlowych oraz miejsc takich jak porty lotnicze czy dworce – okazja do stworzenia nowego źródła dochodu poprzez płatny wynajem multimedialnych powierzchni reklamowych w atrakcyjnych miejscach. Ekrany pozwalają pokazać produkt lub usługę w kontekście jej zastosowania – tego nie potrafi „zwykła reklama”.

Jeżeli zainteresowały Cię możliwości oferowanych systemów klasy Digital Signage firmy Dasoft, to skontaktuj się z przedstawicielem tej marki już dziś! Profesjonalni doradcy pomogą Ci w doborze systemu dopasowanego do potrzeb Twojej działalności.

Reklama na ekranach systemu Digital Signage
01.