Dział Serwisu Dasoft pretenduje do tytułu Jakość Roku 2011

Solidna Firma

Miło nam poinformować, że Dział Serwisu Dasoft pretenduje do tytułu Jakość Roku 2011. Plebiscyt odbywa się co roku w ramach Biznes Raportu- dodatku do Dziennika Gazeta Prawna, który jest organizatorem konkursu. Poniżej link do wersji elektronicznej Biznes Raportu piątkowego wydania Gazety Prawnej, zachęcamy do lektury artykułu na nasz temat na stronie 3.

Może Cię zainteresować

systemy kolejkowe do obsługi klientów

Systemy kolejkowe (kolejkomaty) – nowoczesny sposób obsługi klientów

Kasa samoobsługowa w formie infokiosku

Czy kasy samoobsługowe skutecznie skracają kolejkę klientów w supermarketach?

systemy kolejkowe do obsługi klientów

Kroki działania systemu kolejkowego

Dasoft - Infokioski - Automatyzacja Procesu Obsługi

3 sektory, które potrzebują kolejkomatów