AKTUALNOŚCI
Najnowsze informacje ze świata nowych technologii. Dowiesz się o nowościach, aktualnych trendach oraz nowych realizacjach wspierających biznes naszych Klientów. Zaprojektujesz przyszłość przy wsparciu naszych rozwiązań.
Aktualności
Zastosowania infokiosków (kiosków multimedialnych) w branży retail
Infokioski rewolucjonizują branżę retail, oferując nowy wymiar interakcji z klientem. Wyręczają jednocześnie ludzi w powtarzalnych zadaniach. W artykule przyjrzymy się bliżej zastosowaniom infokiosków (kiosków multimedialnych)…
Czytaj więcejElektroniczny system kolejkowy – jakie są korzyści z wdrożenia?
Stanie w kolejce nie należy do najmilszych doświadczeń. Nowoczesny system kolejkowy odmienia jednak oblicze tradycyjnych kolejek klientów, poprawiając doświadczenie z wizyty w firmie czy siedzibie instytucji. Sprawdźmy, jakie…
Czytaj więcejSystem Digital Signage – wszystko, co warto wiedzieć o tej metodzie komunikacji cyfrowej!
Nowoczesne narzędzia komunikacji cyfrowej zmieniają spojrzenie na zarządzanie rozproszonymi kampaniami marketingowymi. Monitory systemów Digital Signage wraz z funkcjonalnymi oprogramowaniem, zapewniają reklamodawcom możliwość emisji komunikatów…
Czytaj więcejKorzyści z połączenia elektronicznych etykiet cenowych z inteligentnymi półkami sklepowymi
Połączenie elektronicznych etykiet cenowych oraz inteligentnych półek sklepowych niesie za sobą szereg korzyści! Sprawdźmy, co możesz zyskać, dzięki synergii innowacyjnych cenówek elektronicznych oraz inteligentnych regałów Dasoft…
Czytaj więcejReklamy na ekranach systemu Digital Signage – w jakich branżach są szczególnie skuteczne?
Systemy Digital Signage umożliwiają prezentowanie rozmaitych komunikatów informacyjnych i reklamowych w atrakcyjny sposób oraz zarządzanie nimi w czasie rzeczywistym. W artykule sprawdzimy, w jakich branżach monitory Digital Signage…
Czytaj więcejInfokioski (kioski multimedialne) jako kasy samoobsługowe – jakie są korzyści wynikające z ich wdrożenia?
Infokioski (tzw. kioski multimedialne) umożliwiają automatyzację rozmaitych procesów obsługi klienta – informowania o produktach i usługach, rezerwowania terminów czy meldunku gości. Znajdują zastosowanie m.in. w obiektach biurowych,…
Czytaj więcej